Pohyblivost.cz - Poradna nejen pro handicapované
Vyhledávání
Menu
Úvodní stránka
Poradenská sekce
Spolek Agnis Rosa, z.s.
O nás
Aktuality
Provoz kanceláře poradny
Nejčastější dotazy
Články, informace
Formuláře
Klientská hodnocení poradny
Naši dárci
Kontakt


Aktuality


Provoz poradny a kanceláře o letních prázdninách 2023

Vážení klienti,
emailové i telefonní poradenství budeme i v červenci a v srpnu poskytovat jako běžně, t.j. v pracovní dny od 9.00 do 14.00 hodin.
V letních měsících je lhůta na zodpovězení dotazu delší, a to až pět pracovních dnů. Den, kdy dotaz obdržíme, je počítán jako nultý.
Přesná délka odpovědi na klientský dotaz, především emailový, závisí na charakteru Vašeho dotazu, nutnosti odborné konzultace a na časových možnostech našich pracovnic.

V době státních svátků, 5. a 6. 7. poradna pouze přijímá dotazy na email a do registru zmeškaných hovorů.

Kancelář na Staňkové bude v červenci otevřena:
v pondělí 10. 7. 2023, 10.00 - 11.00 hod.
úterý 11. 7. 2023, 10.00 - 12.00 hod.
středa 12. 7. 2023, 10.00 - 12.00 hod.
čtvrtek 13. 7. 2023, 10.00 - 12.00 hod.
pátek 14. 7. 2023, 10.00 - 11.00 hod.

V srpnu:
v úterý 1. 8. 2023, 10.00 - 12.00 hod.
středa 2. 8. 2023, 10.00 - 13.00 hod.
čtvrtek 3. 8. 2023, 10.00 - 13.00 hod.
pátek. 4. 8. 2023, 10 00 - 11.00 hod.

Do kanceláře k osobnímu poradenství je nutné objednání 3 pracovní dny předem s využitím poradenských linek.

Přejeme vám hezké léto.

Mgr. Lenka Jiřičná
Mgr. Kamila Novotná
Mgr. Kateřina Havlíková
Mgr. Dagmar Drobná

Vloženo 23. 5. 2023


Změna provozu kanceláře poradny

Vážení klienti,
s platností od čtvrtka 13. 4. 2023 včetně do odvolání bude kancelář poradny na Staňkové otevřena vždy v pondělí a ve čtvrtek v době od 12.30 do 13.30 hodin.

Děkujeme za pochopení.

Mgr. Lenka Jiřičná, Mgr. Kamila Novotná, Ing. Marcela Kodýtková

Vloženo: 21. 3. 2023


Provoz poradny o Velikonocích

Vážení klienti,
do čtvrtka 6. 4. včetně poradna funguje v běžném režimu. To znamená mailové i telefonní dotazy zpracováváme vždy od 9.00 do 14.00, v pondělí a ve čtvrtek od 9.00 do 15.00 hodin.
V pátek 7. 4. a v pondělí 10. 4. 2023 jsou státní svátky. Poradna v tyto dny pouze přijímá Vaše dotazy do e-mailové schránky. Obě telefonní linky budou vypnuté. Zmeškané hovory se zaznamenávají do registru, postupně je vyřešíme od úterý 11. 4. 2023.

Kancelář na Staňkové je ve čtvrtek 6. 4. a v pondělí 10. 4. 2023 zavřená z důvodu Velikonočních svátků.

Děkujeme za pochopení.

Mgr. Lenka Jiřičná, vloženo 21. 3. 2023


Call centrum ÚP nově informuje o stavu žádosti o příspěvek na bydlení

Od 1. února 2023 mohou lidé volající na bezplatnou linku Call centra Úřadu práce ČR (800 77 99 00) nově zjistit, jak daleko je zpracování jejich žádosti o konkrétní dávku, nebo kdy mohou očekávat peníze. Během pilotního provozu se tato služba bude týkat prozatím výhradně dávek státní sociální podpory, tedy příspěvku na bydlení, přídavku na dítě, rodičovského příspěvku nebo porodného. Jde o významné rozšíření služeb stávajícího Call centra ÚP ČR, které bude moci volajícím telefonickou cestou sdělit detaily po nahlédnutí do systému. Nad rámec toho získají občané, stejně jako tomu bylo dosud, na této lince obecné informace týkající se jak agendy zaměstnanosti, tak sociálních dávek.

Konzultanti Úřadu práce ČR budou nově poskytovat individuální informace, např. kdy lze očekávat výplatu dávky nebo co přesně je nutné k žádosti doplnit.
„Obrací se na nás spousta lidí, prostřednictvím telefonů, sociálních sítí, ale i na mě osobně. Některá pracoviště jsou bohužel stále přetížena, takže bylo na místě posílit systém, aby se lidé dozvěděli potřebné informace o vyřízení své žádosti hned a nemuseli volat na různá telefonní čísla jednotlivých pracovišť. Je to zvýšení komfortu zejména pro ty, kdo podali žádost třeba o příspěvek o bydlení vůbec poprvé a jejich žádost byla už zaevidována. Takových lidí je vzhledem k vysokým cenám energií mnoho a chceme jim nabídnout lepší servis při vyřízení dávky,“ uvádí ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka.
„Abychom odlehčili kolegům na jednotlivých pracovištích a zároveň vyšli maximálně vstříc klientovi, budou mít kolegové na Call centru k dispozici náhled do žádostí klientů. Jestliže volající sdělí potřebné identifikační údaje, dozví se informace o průběhu vyřizování žádosti. Vzhledem k tomu, že během probíhajícího řízení o dané dávce není možné předvídat jeho výsledek, nesmí konzultanti v této fázi uvádět po telefonu konkrétní citlivá data, jako je třeba výše dávky nebo důvod (ne)přiznání. Pokud už bude vydáno rozhodnutí, pak je možné sdělit informaci o tom, kdy ÚP ČR peníze vyplatí,“ shrnuje generální ředitel Úřadu práce ČR Viktor Najmon.

Informace může získat pouze dotyčný žadatel. Identifikačními údaji pro komunikaci budou podobně jako v bance minimálně dva údaje, aby bylo zaručeno, že je klient oprávněn požadované informace dostat.
Call centrum ÚP ČR je veřejnosti k dispozici v pondělí a ve středu od 8-17 hod., v úterý a ve čtvrtek mezi 8-15 hodinou a v pátek od 8 do 13 hodin.
Přibližně po měsíci pilotního provozu rozšířené linky dojde k vyhodnocení fungování a případným úpravám. Zájemci o obecné informace mohou své dotazy posílat také elektronickou cestou na e-mail callcentrum@uradprace.cz.
Klienti se na Call centrum ÚP ČR mohou obracet, v případě, že potřebují radu týkající se zprostředkování zaměstnání, evidence, podpory v nezaměstnanosti nebo rekvalifikace nebo informace z oblasti aktivní politiky zaměstnanosti. Operátoři Call centra ÚP ČR poradí i zaměstnancům, jejichž zaměstnavatel jim nevyplácí mzdu z důvodu platební neschopnosti. Zájemci získají informace o sociálních dávkách, způsobech, jak o ně žádat a v neposlední řadě o zákonných podmínkách nutných pro jejich získání. Call centrum ÚP ČR pomůže i těm, kteří potřebují pomoc s vyplněním konkrétního formuláře.

Kateřina Beránková, tisková mluvčí ÚP ČR

letáček ke stažení


Dotazy k příspěvku na bydlení směřujte na Call centrum Úřadu práce ČR

Vážení klienti,
prosíme, s dotazy k příspěvku na bydlení se obracejte na Call centrum úřadu práce ČR, tel: 800 779 900.
Informace k tomuto příspěvku jsme před lety zde na stránkách zveřejnili proto, aby bylo jasné, že může požádat i osoba se zdravotním omezením/postižením.
Zdravotní omezení tedy není překážkou pro podání žádosti.
Naše poradna se zabývá příspěvky pro osoby se zdravotním omezením nebo postižením, problematikou průkazů ZTP a parkovacích průkazů do auta. Poradenství se týká také kompenzačních pomůcek, invalidních důchodů a jiných témat, která souvisejí s hendikepem.
Problematika příspěvku na bydlení však do naší poradny nespadá, jsme schopni informovat jen velmi obecně, v základní rovině.
Naše poradenství se opírá o dlouholeté profesní (a osobní) zkušenosti s tématem hendikepu. V oblasti příspěvku na bydlení jsou mnohem blíže praxi referenti z Call centra úřadu práce, proto se se svými dotazy od nového roku obracejte na ně. Linka je dostupná, bez větších obtíží se dovoláte a dozvíte se odpovědi jak na běžné, tak i na velmi specifické dotazy.
Děkujeme za pochopení.

Tým poradny Pohyblivost


Informace ke slevě pro držitele ZTP/P u mobilních operátorů

Vážení klienti,
s platností od ledna 2023 můžete čerpat slevu 200 Kč měsíčně.
Podmínky této slevy určuje Český telekomunikační úřad, mobilní operátoři ji pouze umožňují, zprostředkovávají.
Sleva platí pro všechny držitele průkazu ZTP/P.
Také pro držitele průkazu ZTP, který byl přiznán z důvodu úplné nebo praktické hluchoty - symbol přeškrtnutého ucha.
Sleva platí pro držitele ZTP bez tohoto symbolu, pokud doloží lékařskou zprávou oboustrannou ztrátu sluchu 80 a více procent.
Sleva se nevztahuje na "klasické "ZTP, ani na průkaz TP.
Slevu může využít i ten, kdo není držitelem žádného průkazu osoby se zdravotním postižením, ale pobírá příspěvek na péči ve stupni 2, 3 nebo 4.
V takovém případě doloží platné rozhodnutí o příspěvku na péči.
Slevu může čerpat 1 člověk u 1 operátora.
Sleva je vedena buď přímo na držitele průkazu ZTP/P nebo na soudem určenou osobu opatrovníka, pěstouna.
Na slevu mají právo i rodiče dítěte, které je držitelem průkazu ZTP/P. Nebo rodiče dítěte, které pobírá příspěvek na péči ve stupni 2, 3 nebo 4. Slevu rodiče uplatní na své mobilní číslo, na svůj tarif. Je nutno doložit rodný list dítěte, originál průkazu ZTP-P nebo ZTP přiznaného jen a pouze z důvodu praktické hluchoty nebo originál rozhodnutí k příspěvku na péči. Na věku dítěte nezáleží.

Slevu ve výši 200 Kč u mobilního operátora je nutné po roce obnovit, tj. znovu podepsat na prodejně smlouvu. Tím dojde k prodloužení. Neplatí pro žádný sdílený tarif.

U společnosti T-Mobile a Vodafone je k vyřízení je nutná osobní přítomnost na pobočce.
Vyplníte a podepíšete formulář, operátor si na pobočce ofotí Vaše ZTP/P nebo Rozhodnutí o příspěvku na péči.
K vyřízení slevy je možné někoho zplnomocnit na základě plné moci bez úředně ověřených podpisů.

Operátor T-Mobile sice umožňuje klientům vyřídit slevu i on-line, prostřednictvím formuláře na www.t-mobile.cz. Avšak pouze v případě, že ZTP/P v příloze formuláře je úředně ověřené přes Czech Point.
Bez úředního ověření průkazu nelze slevu vyřídit online.
Operátor T-Mobile poskytuje slevu jak na paušál, tak i na dobíjecí Twist karty (kredit).

Vodafone poskytuje slevu na mobilní tarify. Dále i zákazníkům bývalého UPC. Vždy na 1službu. Na dotazy o státní slevě nemá Vodafone zřízenou žádnou speciální telefonní linku.
Podrobné informace naleznete zde:
https://www.vodafone.cz/pece/tarify-sluzby/nabidka-tarifu-karet/cenove-zvyhodneni/

Operátor O2 poskytuje tuto slevu na mobilní tarify, na pevnou linku, i na předplacené GO služby.
Slevu je možno vyřídit online, a to bez nutnosti úředního ověření dokladů. Přes stránky www.O2.cz. Formulář najdete zde.
Vyplněný, podepsaný formulář, spolu s oboustrannou kopií občanského průkazu pak odešlete na email:
ZTP.slevy@o2.cz
Pokud byste potřebovali více informací, kontaktujte, prosím, bezplatně tuto linku na slevy:
800 330 061
- automatická volba 5.

U všech mobilních operátorů je sleva platná k datu podpisu nebo osobní návštěvy na pobočce. Nelze ji dát zpětně.


Upozornění pro klienty:

Upozorňujeme, že klienty, kteří jednají se sociálními pracovnicemi hrubě, neobsloužíme.


V naší poradně ctíme pravidla společenského chování a respektujícího přístupu ke klientům. Na totéž mají právo i naši zaměstnanci. Jestliže se klient dopustí hrubého nebo agresivního chování vůči zaměstnanci, má tento právo kontakt informovaně ukončit. O vzniklé situaci bude vždy informován jak klient, tak i vedení poradny.

Mgr. Lenka Jiřičná


III.stupeň ID a slevy na jízdném - kdy a jak vyřídit

Vážení klienti,
sleva na jízdném pro poživatele III.stupně ID, kteří nemají průkaz ZTP nebo ZTP/P, činí 50% ceny jízdného.

Slevu můžete začít vyřizovat ve chvíli, kdy Vám byla (nově) přiznána plná invalidita a máte v ruce Rozhodnutí z ČSSZ s vypočtenou výší důchodu.(Nestačí Posudek o invaliditě.)

S Rozhodnutím a občanským průkazem navštívíte příslušnou Okresní správu sociálního zabezpečení (OSSZ) dle místa trvalého bydliště.
Okresní nebo Městská správa Vám vygeneruje QR kód. QR kód je nutný pro meziměstskou dopravu.
Má platnost 1 rok od vytištění. Byla-li Vám invalidita přiznána například na 2 roky, musíte se po roce opět dostavit na místní OSSZ a nechat si vygenerovat nový kód.

Pro vygenerování a vyřízení QR kódu je možné někoho zplnomocnit. Plná moc nemusí mít úředně ověřené podpisy.

Kromě QR kódu pro uplatnění slevy v dopravě meziměstské Vám bude vydáno i potvrzení o pobírání 3. stupně invalidního důchodu pro účely slevy na dopravě městské.
S tímto potvrzením a 1 fotografií pasového formátu se následně dostavíte na Dopravní podnik Vašeho města. Tam Vam vydají zlevněnou tramvajenku (šalinkartu). V případě potřeby budete právě tímto dokladem prokazovat oprávněnost slevy.

Mgr. Lenka Jiřičná, vloženo 7. 4. 2022
datum poslední aktualizace 13. 9. 2022


Pomoc úřadu práce v energokrizi

Vážení klienti,
zasíláme informace z Generálního ředitelství Úřadu práce ČR - odkaz, na kterém jsou aktualizované informace k pomoci ÚP ČR v oblasti "energokrize":

https://www.uradprace.cz/-/s-rustem-cen-za-energie-muze-pomoci-up--1

Původní zdroj:
Poradna Socio Info Point, Brno


SPECIFIKA PARKOVÁNÍ S PARKOVACÍM PRŮKAZEM

S Vaším parkovacím průkazem smíte vjet do zákazu vjezdu a stát zde po dobu nezbytně nutnou např. k naložení nějakých věcí, ale Vaše vozidlo nesmí být překážkou na silnici.

Můžete dále vjet do zákazu vjezdu s dodatkovou tabulkou "dopravní obsluze vjezd povolen" nebo "mimo zásobování". S parkovacím průkazem lze vjet i do pěší zóny. Porušit zákaz vjezdu je však možné pouze v jednotlivých a naléhavě nutných případech, jinak nikoli.

Platný parkovací průkaz držitele neopravňuje:
• k vjezdu do zákazu vjezdu ani do zákazu vjezdu s dodatkovou tabulkou, jestliže to není naléhavě, absolutně nutné
• k vjezdu do pěší zóny a k parkování v pěší zóně kdekoliv. S platným parkovacím průkazem lze v pěší zóně parkovat zdarma kdekoli, kde je vyznačena parkovací plocha, je - li to naléhavě nutné.
Ani parkovací průkaz není všemocný. Nelze spoléhat na to, že platný parkovací průkaz a řádně označené vozidlo zaručují bezplatné parkování kdekoliv.
Ani s platným parkovacím průkazem není možné nikdy parkovat na chodníku nebo před vchodem do obchodu, na pěší zóně, a to ani, když není jiné volné místo.
Pokud jako držitel obou platných průkazů, ZTP, ZTP/P a parkovacího průkazu nestandardně zaparkujete, budou ze strany policie nebo správního orgánu vždy prošetřovány detaily a okolnosti Vašeho parkování na daném místě. Jestliže se prokáže, že parkování nebylo naléhavě nutné, dopustil/a jste se, i jako invalida, přestupku, a musíte zaplatit danou pokutu.

Za poradnu Mgr. Lenka Jiřičná a Magistrát města Brna, datum vložení 1. 10. 2019


Nové služby pro děti v centru Anabell

letáček ke stažení


Klára pomáhá z.s. - Svépomocná skupina pro rodiče, jejichž děti ukončily svůj život

letáček ke stažení


Prosíme klienty ze zahraničí, aby kontaktovali poradnu vždy emailem

Při zpětném volání se často setkáváme s technickými problémy, proto prosíme využijte emailovou komunikaci. Zajistíte si tak odpověď na Váš dotaz.
Děkujeme za pochopení.

Lenka Jiřičná, Marcela Kodýtková, 28. 9. 2018


Mapa bezbarierových míst v ČR a na Slovensku jako jsou hrady, zámky, rozhledny, ale i pošty, benzínky, restaurace, ubytování s bezbariérovým přístupem apod.

Vážení klienti,
dovoluji si rozšířit pracovní web o mapu bezbarierových míst v ČR a na Slovensku jako jsou hrady, zámky, rozhledny, ale i pošty, benzínky, restaurace, ubytování s bezbariérovým přístupem apod.

Zájemci, klikněte sem:
http://www.vozejkmap.cz

Zdroj: www.eurokeycz.com

Pod tímto odkazem najdete publikaci o některých bezbariérových památkách u nás. Knížka je zdarma ke stažení ve formátu pdf:

https://www.zamek-ploskovice.cz/cs/npu-a-pamatkova-pece/npu-jako-instituce/publikace/7328-jak-dobyt-hrad-pamatky-takrka-bez-barier-2

Příjemné, pohodlné a bezpečné cestování v kteroukoli roční dobu Vám přeje

Lenka Jiřičná

Datum vložení aktuality: 27. 7. 2018


Parkovací průkaz vydaný v ČR nelze použít jako náhradu dálniční známky na Slovensku ani jinde v zahraničí

Vážení návštěvníci a tazatelé,

v čase dovolených se v poradně mnohokrát ptáte, zda si v zahraničí musíte kupovat dálniční známku?
Proto jsem se rozhodla napsat o tom samostatný článek do aktualit. Tuto informaci samozřejmě naleznete i v článku Co je karta TP,ZTP a ZTP/P, ale na těchto řádcích najdete odpověď hned.

V zahraničí JE VŽDY nutné zakoupit dálniční známku.

Osvobozen/a od dálničních poplatků jste pouze na území ČR, kde máte trvalé bydliště a kde byl vydán parkovací průkaz a ZTP(/P).Jakmile vjedete do cizího státu, tedy třeba na Slovensko nebo do Rakouska, musíte mít platnou dálniční známku, a to za plnou cenu, není možná žadná sleva.

Parkovací průkaz tedy v zahraničí NESLOUŽÍ jako náhrada dálniční známky.

S platným parkovacím průkazem ale máte právo v zahraničí bezplatně parkovat na místech určených pro invalidy. Tato výhoda platí ve většině států EU. Mimo EU ne.

Pro úplnost: pokud pojedete třeba na Slovensku MHD, musíte zaplatit plné jízdné (ačkoliv u nás byste jel/a zdarma).

Přeji všem hezkou dovolenou bez nehod a hodně sluníčka!

Mgr. Lenka Jiřičná, 27. 6. 2018


Poradna Agnis Rosa otevírá pracoviště v Brně

Vážení klienti,
poradna Agnis Rosa otevírá pracoviště. Najdete nás v budově ZŠ Staňkova 14, a to vždy v pondělí a ve čtvrtek od 14.00 do 15.00 hod.

Pro vstup do budovy prosím využívejte boční vchod z ulice Rybníček 7, zvoňte na "vrátnici".
Upozornění: naše poradna je označena až v budově školy.

Pokud máte zájem o osobní poradenství "face to face", je nutné objednání, a to alespoň den předem.
Domluvit schůzku lze na naší poradenské pevné lince +420 511 119 400 nebo také na +420 511 110 116.

Prosím klienty, aby sledovali aktuální informace o provozu poradny. Neradi bychom Vás nechali čekat např. z důvodu pohovoru s jiným klientem.
Sledováním této aktuality si zajistíte, že Váš čas bude věnován skutečně Vám:-)

Těšíme se na viděnou!

Mgr. Lenka Jiřičná
Ing. Marcela Kodýtková

Aktualita vložena 13. 6. 2018


Akce pro pečující nejen v Brně

Všechny akce jsou pro pečující zdarma. Kapacita je však omezena, proto prosíme zájemce, aby se včas zaregistrovali, respektive přihlásili na adrese: http://www.pecujdoma.cz/akce-a-kurzy/. Zde najdou veškeré podrobnosti i přihlašovací formuláře. Přihlášky a případné dotazy vyřizujeme také na tel. 739 244 875, 734 171 231. Na akcích obdrží pečující zdarma i příručky k pečování.


Diakonie ČCE

Pečuj doma

Hrnčířská 27, 602 00 Brno

E-mail: blanka.svabova@diakonie.cz

Telefon: 734 171 231

Poradenská linka: 800 915 915

Poradenský portál: http://www.pecujdoma.cz

Provozovatel: http://www.diakonie.cz


Taxi pro hendikepované v Brně

• Přeprava berličkářů, vozíčkářů i s mechanickým i s elektrickým vozíkem
  a doprovodu

• Taxi lze zavolat na pomoc také při poruše Vašeho vozíku

• Je cenově dostupné - nástup 60 Kč, poté 18/19 Kč/km dle typu auta

• Pro pravidelné pasažery je možná sleva

• Spolehlivost a časová flexibilita - není nutné objednávat týden předem

• Po domluvě je možná i trasa mimo Brno a napříč celou Evropou - v tomto
  případě smluvní ceny


Kontaktní osoba:

pan Brabec
telefon: +420 777 56 16 56 (lze volat od 7.00 do 20.00 hod.)
Jízdu můžete objednat e-mailem: bra.bec@seznam.cz

Více informací najdete na
www.helpnuti.cz


Brožury na témata týkající se sexuality žen s mentálním postižením

Společnost pro podporu lidí s mentálním postižením v ČR (SPMP ČR) vydala brožury na témata týkající se sexuality žen s mentálním postižením. Brožury v tištěné podobě jsou bezplatné a jsou k dispozici všem, kdo o ně mají zájem. Zájemci si je mohou osobně vyzvednout v kanceláři SPMP ČR v Brně – Komárově, Lomená 44, nejlépe po předchozí domluvě se mnou. Brožury je možné také zaslat poštou za poštovné a balné. Více informací k distribuci brožur najdete na http://www.uzvim.org/?page_id=12

Brožur je celkem pět, na pět různých témat:

Život ženy (dospívání, menstruace, stárnutí, klimakterium, první lásky atd.)
Sex a vztahy
Těhotenství
Gynekologická prohlídka
Sexuální násilí

Brožury jsou určeny nejen ženám s mentálním postižením a jsou zpracovány jednoduchou formou s obrázky. Na jejich tvorbě spolupracovaly ženy s mentálním postižením a jiní odborníci.

Barbora Uhlířová

Poradenské centrum SPMP ČR
Společnost pro podporu lidí s mentálním postižením v České republice, z.s.
Pracoviště Brno


Seniorbus v Brně

letáček ke stažení


UPOZORNĚNÍ:

Prosím klienty, aby telefonicky nekontaktovali poradnu z anonymního čísla.

Pokud tak učiníte, vyplňte prosím následně alespoň jeden údaj v kontaktním formuláři.
V případě, že se jako anonymní volající nedovoláte, nemám k dispozici žádnou identifikaci pro zpětný telefonát. Údaj nelze žádným způsobem zjistit a tak pozbýváte šanci dozvědět se požadované informace.


Dále prosím o důkladnou kontrolu Vašich identifikačních údajů v kontaktním formuláři před jeho odesláním do poradny.

Pokud chybně vyplníte e-mail a je odeslána podrobná odpověď, tato se vrátí nedoručena. Je-li chyba v adrese odvoditelná (např. úprava písmene v křestním jméně či doméně), je také možné a nutné vypracovat a odeslat celou odpověď znovu.
Napíšete-li však kontaktní e-mail s chybou, která není logicky odhadnutelná, a neuvedete ani telefon, opět pozbýváte šanci na odpověď.

Totéž samozřejmě platí i při překlepu v telefonním čísle a neuvedení e-mailu.

Děkuji za pochopení.

Mgr. Lenka Jiřičná


Zpráva o činnosti občanského sdružení Agnis Rosa

více informací


Máte dotaz? V případě zájmu můžete využít kontaktní formulář.

Kontaktní formulář


úvodní stránka


Telefonické dotazy přijímáme
a zodpovídáme denně
pondělí až pátek
od 9.00 do 14.00 hod.
Nevolejte později ani o víkendu.
Pokud se Vám právě nemohu
věnovat, co nejdříve zavolám
zpět.
Vaše neúspěšné volání
je vždycky zaznamenáno.

E-mailové dotazy přijímáme
nepřetržitě, odpovídat
se snažíme co možná
nejdříve, obvykle v rozmezí
1-2 pracovních dnů, o letních
prázdninách 4-5 pracovních
dnů, dle charakteru Vašeho
dotazu.

Osobním setkáním s klienty
se věnujeme vždy v pondělí
a ve čtvrtek od 12.30
do 13.30 hod., a to na našem
poradenském pracovišti
v budově ZŠ Staňkova 14,
vchod z boční strany
z ulice Rybníček 7.
Do poradny je nutné
se telefonicky objednat
alespoň 1 pracovní den předem.
Případné změny oproti
standardnímu provozu bývají
dostatečně předem zveřejněny
v aktualitách.


Kontakt Kontakt

Mgr. Lenka Jiřičná
Mgr. Kamila Novotná
Ing. Marcela Kodýtková

poradenství pro handicapované
Agnis Rosa z.s.

Telefon: +420 511 119 400
+420 511 110 116

E-mail: poradna@pohyblivost.cz

Web: www.pohyblivost.cz


Parkovací zóny v Brně a v Praze
Poradna pro rodiče dětí s ADHD a odborníky, kteří s dětmi s ADHD pracují
Výměna průkazů OZP
a příspěvek na mobilitu
Liga vozíčkářů nejen
pro vozíčkáře - budeme hledat
práci přímo pro Vás
Služby osobní asistence
a terénních odlehčovacích
služeb
Příspěvek na úpravu motorového vozidla
Příspěvek na zvláštní
kompenzační pomůcku -
motorové vozidlo
Vyzvednutí poštovní zásilky
v zastoupení adresáta
s výrazným pohybovým
omezením
Sociální dávky v mateřství -
peněžitá pomoc v mateřství
a rodičovský příspěvek
Vyhrazené parkování
Možnosti vystavení úředně
ověřené plné moci
Příspěvky, slevy
a preventivní programy
zdravotních pojišťoven -
obecné informace
Možnosti přepravy na odborné
vyšetření nebo specializované
pracoviště u klientů s výrazně
omezenou hybností a s jinými
vážnými diagnózami
Příspěvek na bydlení
Financování kompenzačních
pomůcek
Parkovací průkaz pro osobu
zdravotně postiženou
Euroklíč
Co je příspěvek na péči
u dospělých osob
Co je příspěvek na péči u dětí
Co je to karta, průkaz TP, ZTP
a ZTP/P


© POHYBLIVOST.CZ - poradenství pro handicapované
Agnis Rosa z.s., Mgr. Lenka Jiřičná

Nakládání s osobními údaji | Změnit nastavení souborů cookies